Veelgestelde vragen abonnement

Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?

Indien de looptijd van je abonnement voorbij is, kun je elk gewenst pakket aanvragen. Een aanpassing tijdens de looptijd van je abonnement is alleen mogelijk als het een upgrade van het huidige abonnement betreft.

Via onze website kun je het gewenste pakket kiezen. Bij het invullen geef je aan dat je reeds klant bent bij SKV. Je huidige abonnement wordt dan vervangen door het nieuw gekozen abonnement.

Hoe betaal ik mijn abonnementsgeld?

Bij SKV betaal je via automatische incasso. De maandelijkse incasso vindt plaats op de 23e of 24e dag van de maand. Valt dit in het weekend of op speciale (feest)dagen, dan kan hiervan worden afgeweken.

De incasso vindt plaats in de maand waarop de diensten geleverd worden. Je betaalt bij ons dus niet vooruit.

Waar vind ik mijn facturen?

SKV maakt gebruik van een klantenportal voor facturen, Mijn SKV https://mijn.skv.nl/

Hier vraag je de inlogcode, om vervolgens zelf de facturen uit de portal te halen.

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer bij SKV?

Uit veiligheidsoverwegingen is het alleen mogelijk om je IBAN te wijzigen via een machtigingsformulier, zie https://www.skv.nl/bankrekeningnummer-wijzigen-skv/

Waarom hanteert SKV bij sommige adressen een Buitengebied-toeslag?

SKV heeft diverse afgelegen gebieden (Buitengebied) rondom Veendam voorzien van glasvezel. Vanwege de enorme investeringen die dit met zich meebrengt zijn de reguliere abonnementstarieven niet kostendekkend voor deze adressen.

Uit maatschappelijk oogpunt vind SKV het noodzakelijk dat ieder adres in ons gebied over een snelle glasvezelverbinding kan beschikken, vandaar dat deze gebieden toch zijn aangesloten. Hiervoor vragen wij een beperkte buitengebied-toeslag van € 5,00 per maand.

Klik hier voor meer uitleg over de “buitengebied-toeslag”.