MijnSKV

In de nieuwe MijnSKV omgeving heb je inzage in facturen, belgegevens, abonnementen en kan je zelf zaken regelen. Om hier gebruik van te kunnen maken heb je nieuwe inloggegevens nodig.

MijnSKV

Log hier in of vraag nieuwe inloggegevens aan voor de nieuwe MijnSKV omgeving.

Oude MijnSKV

Log hier in op de oude MijnSKV omgeving. Deze oude omgeving is nog actief t/m 31-01-2023.

Veel gestelde vragen

Waar vind ik mijn facturen van 2023?

De facturen van 2023 vind je in onze nieuwe MijnSKV omgeving, mijn.skv.nl

Hoe maak ik een MijnSKV account aan?

Het aanmaken van een MijnSKV account gaat als volgt:

Aanmaken account:

  • Ga naar https://mijn.skv.nl
  • Klik op “Nog geen account? Klik hier om er één aan te maken
  • Maak een account aan met een geldig e-mailadres en wachtwoord.
  • In je e-mailbox ontvang je een activatie link om je MijnSKV omgeving te activeren.
  • Log vervolgens in met de aangemaakt inloggegevens.

Account koppelen:

Als je voor de eerste keer inlogt dan wordt er gevraagd je abonnement te koppelen, hiervoor ben je de volgende gegevens nodig;

  • Postcode + huisnummer
  • SKV klantnummer
  • De laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer.

Lukt het niet met het koppelen van je abonnement? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

 

 

Kan ik nog inloggen in de oude MijnSKV?

Ja, als je inloggegevens nog werken kun je nog gebruik maken van de oude MijnSKV omgeving, je vind hier je facturen t/m 2022. Na 31-01-2023 werkt de oude MijnSKV omgeving niet meer. Indien je opzoek bent naar de facturen van 2023 maak dan een account aan in de nieuwe MijnSKV omgeving of login wanneer je dit al gedaan hebt via mijn.skv.nl.