Werkzaamheden & Storingen

Werkzaamheden & Storingen

24 juni 2021 (update webmail)  
Ter verbetering van het e-mailplatform hebben het de webmail (post.netvisit.nl of webmail.netvisit.nl) geupdate. Tijdens deze update is het wellicht mogelijk dat u niet kunt inloggen op uw e-mailaccount via de webmail. Probeer daarom later nogmaals om in te loggen via de webmail. Indien dit niet lukt of als er vragen/opmerkingen zijn dan vernemen wij deze graag zo snel mogelijk van u.
 
Het overige verkeer (POP/IMAP/SMTP) worden verder niet verhinderd tijdens deze update.
 
 
SKV levert sinds de start van EK Voetbal NPO1 in 4K Ultra HD. Bij sommige klanten levert de zender helaas niet het gewenste resultaat op. lees verder…
 

4 juni 2021 (SKV GO) – Op dit moment kan de beeldkwaliteit van SKV Go via de settopbox op een groot scherm van mindere kwaliteit zijn. Onze leverancier in Duitsland is hiermee bezig.

8 juni 2021 (E-mail) – Ter verbetering van ons mailplatform worden de e-mailadressen die eindigen op @kabel.netvisit.nl overgezet naar nieuw servers. Heeft u een @kabel.netvisit.nl e-mailadres en ervaart u problemen met het verzenden/ontvangen van e-mailberichten dan willen wij u vragen dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden.
 

—————————————————————————————————————————————————————————–

Individuele storingen

Het kan zijn dat de storing die je nu persoonlijk ondervindt met TV, radio, telefoon of Internet via SKV het gevolg is van een op zichzelf staand individueel spontaan probleem met onze apparatuur, je eigen apparatuur of aansluitingen thuis. SKV heeft een aantal pagina’s met informatie en oplossingen voor dergelijke storingen.

Indien je ondanks de aanvullende informatie toch nog problemen ondervindt met de ontvangst van radio of televisie of met je Internetverbinding raden wij je aan om contact op te nemen met de helpdesk. Wij doen dan ons best om je zo snel en zo goed mogelijk te helpen.

Helpdesk

Indien je problemen ondervindt met onze diensten dan kun je contact opnemen met de helpdesk.