E-mail instellen in Windows 10 Mail

Stap 1

LET OP: E-mail werkt pas nadat alle stappen zijn doorlopen.

 

  • Klik op het Windows icoon linksonder in de taakbalk

Stap 2

  • Klik in het Startmenu op de Mail-tegel

Stap 3

  • Klik op ‘Aan de slag’.

Stap 4

  • Klik op ‘Account toevoegen’.

Stap 5

  • Klik op ‘Geavanceerde Configuratie’.

Stap 6

  • Klik op ‘Internet e-mail’.

Stap 7

  • Vul bij ‘Accountnaam‘ de gewenste naam voor uw e-mailaccount in.
  • Vul bij ‘Uw naam‘ uw naam in.
  • Vul bij ‘Server voor binnenkomende e-mailin.netvisit.nl in.
  • Kies bij ‘AccounttypeIMAP4.

Scroll naar beneden.

Stap 8

  • Vul bij ‘E-mailadres‘ uw e-mailadres in.
  • Vul bij ‘Gebruikersnaam‘ ook uw volledige e-mailadres in.
  • Vul bij ‘Wachtwoord‘ uw wachtwoord in (hou rekening met hoofdlettergevoeligheid).

Scroll naar beneden.

Stap 9

  • Vul bij ‘Server voor uitgaande e-mail (SMTP)’ uit.netvisit.nl in.
  • Zorg ervoor dat ‘Op de server voor uitgaande e-mail is authenticatie vereist‘ aangevinkt is.
  • Zorg ervoor dat ‘Zelfde accountgegevens gebruiken voor verzenden van e-mail‘ aangevinkt is.
  • Zorg ervoor dat ‘SSL vereisen voor inkomende e-mail‘ is aangevinkt.
  • Zorg ervoor dat ‘SSL vereisen voor uitgaande e-mail‘ is aangevinkt.
  • Klik op ‘Aanmelden‘.

Stap 10

  • Uw e-mail is nu ingesteld, klik op ‘Gereed‘.

Stap 11

  • Klik op ‘U kunt aan de slag gaan’.