Nummerbehoud

Nummerbehoud bij verhuizing naar SKV telefoonabonnement

Sommige mensen betalen al jaren veel te veel voor hun traditionele KPN-telefoonabonnement omdat ze bang zijn dat ze bij een overstap naar een andere telefoonprovider hun eigen vaste telefoonnummer zouden kunnen verliezen. Die angst is onnodig.

U kunt zonder problemen uw huidige telefoonnummer meenemen naar SKV. U kunt dan met uw ‘eigen’ nummer blijven bellen en gebeld worden. Dat is extra voordelig, omdat u niet alleen lage tarieven heeft maar ook nog eens op KPN of eventuele andere provider bespaart.

Het behoud van uw telefoonnummer is gratis. Voor extra telefoonnummers vragen wij een eenmalig bedrag van € 10,00 per nummer.

Opzeggen KPN (of andere aanbieder)

Het opzeggen van lopende contracten bij andere aanbieders moet door de klant zelf worden gedaan.

Als wij uw huidige nummer gaan verhuizen krijgt u vanzelf een brief van uw huidige aanbieder waarin wordt aangeven dat een andere telecomaanbieder uw nummer over neemt, op deze brief hoeft u niet te reageren.

Let altijd goed op of u nog vastzit aan een bepaalde contracttermijn (die is meestal minimaal 1 jaar). Na afloop van de overeengekomen contractperiode kunt u wettelijk per maand opzeggen. Let dus goed op!

Bij nummerbehoud wordt geen rekening gehouden met jaarcontracten en opzegtermijnen, het is dus mogelijk dat u nog een laatste afrekening ontvangt van de aanbieder waar u bij aangesloten was.

Indien u uw huidige nummer niet wilt meenemen dient u zelf bij uw huidige aanbieder uw abonnement op te zeggen en krijgt u van ons een nieuwe nummer.